Must Read – Książki które powinien przeczytać każdy TI

Posted: 3 grudnia 2015 by Admin in Bez kategorii

Thoughts NOT Mine

Dlaczego

Ostatnio przeglądając materiały zgromadzone na kompie trafiłem na wywiad z dr Robertem Duncanem, który później okazał się dla mnie przełomowym trafieniem.

Po obejrzeniu wywiadu okazuje się, dr Duncan tłumaczy rzeczy które dotyczą problemów które dotyczą mnie jako  TI. Opisuje technologie które stosuje się przy MIND CONTROL. Dodatkowo jest osobą która miała swój wkład przy tworzeniu tych technologi, więc temat zna od kuchni.

Oprócz ciekawego wywiadu (LINK), który wcześniej umieściłem już na tym blogu, zaskoczony spójnością tego o czym mówi z własnymi doświadczeniami, trafiłem dalej na książki autorstwa Dr Duncana.

Wystarczy spojrzeć na spis treści każdej z tych książek aby zobaczyć jak bliskie każdemu TI są tam opisane rzeczy.

How to Tame a Demon: A short practical guide to organized intimidation stalking, electronic torture, and mind control

1     233a456

Project: Soul Catcher: Secrets of Cyber and Cybernetic Warfare Revealed

7891011

 

View original post

Komentarze
  1. Ariadna Arciniega pisze:

    dzięki tej wiadomości Chciałbym swoje stowarzyszenie, mogę wesprzeć mnie jak rodzina, dlatego, że są ofiarami ataku broni i mikrofal elektromagnetycznych, jak kontroli umysłu i molestowania zorganizowane, a mój kraj jest Meksyk jest niewzruszony, władze są całkowicie niedbały lub zadeklarowanej niekompetentni, prośba o pomoc z ich strony, aby zapisać nasze życie, błagam Cię proszę

    Lubię

Skomentuj

